livetmedGud.blogg.se

Här, på denna bloggen, vill jag presentera den kristna tron.Och jag vill ha bibeln i centrum, jag tror fullt och fast på att det är just bibeln en kristen skall ha som sin källa.. Har du frågor, eller funderar på nåt, får du mer än gärna fråga... Svarar så gott jag kan...

Grunden för allt !

Kategori: Jesus ..

Orden som står här nedanför, är grunden för allting i den kristna tron !

Det är detta allt handlar om...

Och jag vill även att detta skall vara grunden för min blogg, vad jag skall skriva här.

Jag vill dela med mej av min tro, berätta om Jesus, som har frälst mej, och som vill att

ALLA människor skall bli frälsta !

 

" Ty så älskade Gud världen att han utgav sin enfödde Son, för att den som tror på honom inte skall gå förlorad utan ha evigt liv. Inte sände Gud sin Son till världen för att döma världen utan för att världen skulle bli frälst genom honom. 18 Den som tror på honom blir inte dömd, men den som inte tror är redan dömd, eftersom han inte tror på Guds enfödde Sons namn. "  Joh.3,16-18   

                              

        

 

                                                            

 

Kommentera inlägget här: