livetmedGud.blogg.se

Här, på denna bloggen, vill jag presentera den kristna tron.Och jag vill ha bibeln i centrum, jag tror fullt och fast på att det är just bibeln en kristen skall ha som sin källa.. Har du frågor, eller funderar på nåt, får du mer än gärna fråga... Svarar så gott jag kan...

;)

Kategori: Allmänt

Söker du Gud med ett uppriktigt hjärta, vill han alltid  svara dej.....( dock kansje inte så dramatisk som på bilden)
 
                                         
VI behöver alla se till hur vi själva lever våra liv, innan vi "hoppar på " nån annan....
Vad svarar du? Denna förfrågan är till dej, varje dag i ditt liv...
 
Så kan det nog vara iblandt, tyvärr.....Människor har mött kristna,som antigen har gjort dem illa, eller gett dem en felaktig bild på vad kristendom är, och hurdan Gud är....! Vi kristna är kallade att visa världen hurdan Gud är , iblandt så blir det bara fel....Du som har denna erfarenheten; det finns kristna som känner Gud, som älskar honom, och kan ge dej en rätt bild av honom...Ge inte upp Gud pga.människors fel mot dej!
 
 För inte att glömma: Han vill frälsa dej ! 

KOMMENTARER:

  • Kikki Sandström Inspiratör o Coach säger:
    2013-06-28 | 15:04:30
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Intressant blogg, MEN det rimmar illa med all reklam som blogg.se lägger in på en blogg som handlar om Gud. Men det är vad jag tycker...

    Svar: Håller med dej.... Jag kan tyvärr inte styra reklamen...
    pysslandet.blogg.se

  • Kikki Sandström Inspiratör o Coach säger:
    2013-06-28 | 20:30:01
    Bloggadress: http://kikkisandstrom.se

    Jag hade för en tid sedan en blogg på blogg.se, men tog bort den då de började lägga ut egen reklam som jag inte kunde styra.

    Ett - i mitt tycke - hett tips är att du skaffar egen domän, eller flyttar bloggen till annan gratisplats. Egen domän är dock inte alls dumt och inte så dyrt heller.

    Själv har jag skapat bloggar i wordpress och dessutom hunnit mobilanpassa den ena bloggen (det är ju så många som surfar i mobilen nuförtiden). Om du vill kan du ju kika på www.akirum.com, både på webben och i mobilen så ser du skillnaden.

    Om du tänker byta och behöver hjälp, kan du höra av dig till mig. Jag har sommarpriser under juli-augusti.

    Ha det gott!

Kommentera inlägget här: